בתום שבועיים הוסר האיסור לכניסת מבקרים ב’בני ציון’

לאחר שבועיים, המרכז הרפואי בני ציון הסיר את האיסור על כניסת מבקרים לביה"ח. כמו כן, הוגברה הפעילות האמבולטורית וחודשה הפעילות בשני חדרי ניתוח מתוך 4 שנסגרו.

לאחר שבועיים שבהם נאסרה כניסת מבקים למרכז הרפואי בני ציון ולאחר הערכת מצב ומתוך דאגה לשלום המטופלים והצוות הוחלט היום במרכז הרפואי בני ציון לאפשר כניסה של מלווה אחד קבוע לכל מאושפז במחלקות האשפוז ולכל מטופל המגיע לבדיקה או טיפול אמבולטורי. בחדר הלידה וביולדות יתאפשר ביקור של 2 מלווים.

מנכ”ל המרכז הרפואי בני ציון ד”ר אוהד הוכמן : “לאור הנתונים המעודדים על ירידה משמעותית במספר המאושפזים במחלקות הקורונה וגם בקרב הצוותים הרפואיים ועובדי ביה”ח, שנבעו להערכתנו גם בזכות החלטתנו מיום ראשון לפני כשבועיים לאסור – מתוך דאגה למטופלים, לצוותים הרפואיים ולעובדי ביה”ח – על כניסת מבקרים לביה”ח שהותרה רק במקרים חריגים ובהם: הורה מלווה לילד, ליווי יולדת, פרידה מבן משפחה במצב סופני ומטפל סיעודי קבוע – החלטנו היום להסיר את האיסור על כניסת מבקרים למרכז הרפואי”.

בארבעת מחלקות הקורונה במרכז הרפואי בני ציון מאושפזים כעת 53 חולים, מתוכם 36 במצב קשה (7 מונשמים) ו-17 במצב בינוני.

ד”ר הוכמן אמר עוד: “בנוסף, הגברנו את הפעילות האמבולטורית בביה”ח שירדה לפני תמעלה משבועיים בכ-40% וחידשנו את הפעילות בשני חדרי ניתוח מתוך ה-4 שנסגרו”.

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן