דוד עציוני. צילום: 970

עציוני הודיע לראש העיר על התפטרותו מהקואליציה

סגן ראש העיר דוד עציוני הודיע לפני זמן קצר לראש העיר על החלטתו לפרוש מהקואליציה.

‏סגן ר”ע חיפה, עו”ד דוד עציוני, הודיע בצהרים במכתב ששלח לראש העירייה ד”ר עינת קליש, על התפטרותו ופרישתו מהקואליציה.

במכתבו ששלח לראש העיר הוא כתב: “לצערי העיר והעירייה עומדים במקום ואף גרוע מזה, ניסיתי בכל כוחי לתת מעצמי מעל ומעבר, להביא הצעות, תכניות לשינוי ורעיונות חדשניים לקידום וטיפול בבעיות. בפחדיים הפוליטים חסמת אותי מפעילויות מהותיות ובנוסף הפרת פעם אחר פעם את ההסכם הקואליציוני שחתמת עימי ובעטיו הסרתי מועמדתי לראשות העייריה.”.

עוד כתב: “התנופה לה פיללתי לא מגיעה והעירייה הפכה לקן צרעות פוליטי של חשדנות, עיסוק בטפל ולא בעיקר, ומשמשת תשתית לניהול מערכה כנגד יריבים פוליטיים במקום לפעול למען העיר חיפה ותושביה. ראוי לציין כי אין לי ולא היה לי כל עניין אישי בהחלטה זו, אני משוכנע כי כוונתיך היו טובות אך לצערי, חוסר מנהיגות וניהול, ידע פוליטי מוגבל והשענות על יועצי אחיתופל ללא ניסיון רלוונטי קודם, הובילו את העיר בהנהגתך לשפל חסר תקדים ולא נותרה בידי שום ברירה. עוד כותב עציוני: “שכר ותנאים לא עניינו אותי מעולם ולכן אין לי שום בעיה להפרד מהם למען חזוני לעיר חיפה. החל מהיום אפעל כחלק מהאופוזיציה להחלפתך ולהחלפת הנהלת העירייה הנוכחית בהנהלה שקולה, יעלה וממוקדת אך ורק בטובת העיר ותושביה”.

 

מרחבי האתר
מחוץ לחיפה

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן