צילום: 970

תושב חיפה נפצע באורח בינוני מהיתקלות בחזיר

חזיר בר תקף תושב חיפה ברחוב הפרחים ומצבו מוגדר בינוני. מקרה זה הוא הקשה ביותר שאירע עד כה מתקיפת חזירים.

אחרי ששבוע שעבר זה קרה בשומרון, הנה כעת זה הגיע לחיפה. תושב חיפה נפגע ונפצע באורח בינוני הערב (ראשון) כתוצאה מחזיר בר שתקף אותו.

המקרה אירע ברחוב הפרחים שבשכונת רוממה החדשה, שעה שהאיש כבן 69 צעד ברחוב ולפתע חזיר בר התנפל ותקף אותו ברגליו ובראשו.

שמריהו ברסקי חובש איחוד הצלה מסר: “כשהגעתי למקום נתקלתי בגבר שוכב כשהוא חבול בראשו ובגפיו. עוברי אורח סיפרו בזירה כי הוא נפצע כתוצאה מפגיעת חזיר בר שתקף אותו. לאחר הסיוע הראשוני שהענקתי לו בזירה הוא פונה לבית החולים רמב”ם כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני”.

ממד”א נמסר כי בשעה 21:08 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב כרמל על גבר שנפגע מחזיר בר ברחוב הפרחים בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ומפנים לבי”ח רמב”ם גבר בן 69 במצב בינוני יציב עם חבלות בגפיים.

חובש מד”א חי טקאטש ופראמדיקית מד”א שלי פרלוב סיפרו: “הפצוע שכב על המדרכה כשהוא בהכרה וסובל מחבלות בגפיים. סיפרו לנו שבמהלך טיול עם הכלב הוא התקף ע”י חזיר בר ונפצע. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים”.

מהעירייה נמסר כי עיריית חיפה בוחנת בחומרה את פרטי האירוע וממקדת מאמצים לאיתור החזיר ולכידתו. בשבועות אלה החלה העירייה ליישם את שלב העתקת חזירי בר מהעיר, יחד עם רט”ג, וכבר משלימה את הצעד הראשון – גידור גבולות העיר בשולי שמורת הכרמל.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן