אימה בשבת: רדף עם סכין ארוכה אחר חרדים

דרמה של ממש התחוללה במהלך השבת, שעה שתושב רחוב מיכאל ממוצא רוסי רדף אחר חרדים עם סכין גדולה, תלש מזוזות מביהמ"ד צאנז ופגע ברכוש בבית הכנסת שאץ.

אירוע חמור התחולל במהלך השבת ברחוב מיכאל בעיר, שעה שגבר ממוצא רוסי התסובב עם סכין קצבים גדולה וחיפש קרבן חרדי, תוך שהוא משמיע נאצות וקללות נגד הציבור החרדי.

המקרה אירע סביב השעה שלוש בצהרים כאשר אותו רוסי החל לרדוף אחר חרדים שראו אותו עם סכין גדולה ונמלטו לבתיהם.

ישראל, תושב רחוב מיכאל סיפר לאתר 970 את שאירע: “ישבתי בבית ולפתע שמעתי צעקות של אישה, הבטתי מהחלון וראיתי אדם כבן 35 ממוצא רוסי מסתובב עם סכין ענקית ואנשים בורחים מפחד”. “אנשים התחילו לצעוק לו מהחלונות של הבתים, והוא בתגובה ניסה להכנס לבניינים ולהכנס לדירות. כשהוא לא הצליח הוא נכנס לבית המדרש של צאנז, ושם לא מצא אף אחד אז ירד שוב לרחוב לחפש אנשים. מאוחר יותר התברר שהוא תלש את המזוזה של בית המדרש”.

“היה לו סכין ששוחטים פרות והפחד היה מוחשי”, מספר תושב נוסף ברחוב מיכאל, שאומר כי מדובר בתושב הרחוב שהגיע לאחרונה להתגורר כאן. הוא מוסיף: “זה מחיר ההסתה נגד הציבור החרדי לאחרונה”.

את מסע הזעם המשיך אותו אדם לאורך רחוב מיכאל והגיע עד לבית הכנסת של שאץ ברחוב הרצל, גם שם הזיק לרכוש. בשלב מסויים אנשים התקשרו למשטרה מחשש לפיקוח נפש, אז הגיעו ניידות משטרה במהירות ועצרו את האיש.

בנוסף נודע כי כחלק מאותו מסע הוא פגע במספר רכבים ברחוב זבולון.

מהמשטרה נמסר לאתר 970, כי בוצע מעצר והאיש בשלב זה עדיין עצור.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן