יידה אבנים על בניין העירייה ונעצר

תושב רחוב החלוץ יידה אבנים על בניין העירייה ונעצר. לאחר ששוחרר הוא שב ויידה אבנים והפעם גם גרם נזק. הבוקר הוארך מעצרו בבית המשפט בעיר.

המשטרה עצרה תושב העיר המתגורר ברחוב החלוץ, לאחר שהגיע אתמול בצהרים לבניין העירייה והחל ליידות אבנים. שוטרים שהגיעו למקום עצרו אותו והוא שוחרר על ידי קצין משטרה בתנאי הרחקה מבניין העירייה. אלא שבחלוף מספר שעות, מעט לאחר השעה שמונה בערב, שב אותו אדם והחל ליידות אבנים בשנית, הפעם גם הצליח לגרום נזק לבניין העירייה.

הבוקר הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בעיר, שם הוא הבהיר כי אין ברצונו להיות מיוצג על ידי עורך דין. שופט בית המשפט הורה על הארכת מעצרו עד ליום חמישי הן בשל החשש לשיבוש החקירה והן בשל מסוכנתו לציבור. השופט אף קבע כי על השב”ס לשים לב לצורך בהשגחה מירבית בזמן מעצרו.

לאתר 970 נודע כי מדובר באותו ברנש שתקף לפני כחודש רב חרדי ברחוב החלוץ וקרא להרוג חרדים, אך שוחרר בחלוף שעתיים. מתברר כי לאותו אדם, יש עבר באלימות כשלפני חודשיים ששפך מים רותחים על עובד בתחנת דלק, והנה כעת מצטרפים גם המקרים האלו, כשכאמור בתחילה המשטרה שחררה אותו לדרכו, ורק כאשר שב ויידה אבנים לעבר בניין העירייה הוחלט לעצרו ולהביאו לפני שופט.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן